Teen Love
Dobrodosli na forum Just For Fun! Cool

Kliknite na Register i pridruzute nam se u Svetu Zabave!
Wink
Teen Love
Dobrodosli na forum Just For Fun! Cool

Kliknite na Register i pridruzute nam se u Svetu Zabave!
Wink
Teen Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PrijemTražiLatest imagesRegistruj sePristupi

Sta ste bili u proslom zivotu?

Ići dole 
4 posters
AutorPoruka
Barbie
Princess Admin
Princess Admin
Barbie

Broj poruka : 136
Datum upisa : 14.08.2010
Godina : 28

Sta ste bili u proslom zivotu? Empty
PočaljiNaslov: Sta ste bili u proslom zivotu?   Sta ste bili u proslom zivotu? EmptyPet Avg 27, 2010 10:01 am

[You must be registered and logged in to see this link.]

Proverite! Wink
Nazad na vrh Ići dole
https://teen-love.forumsr.com
Sasha.♡
Sasha.♡

Broj poruka : 53
Datum upisa : 28.08.2010
Godina : 29

PočaljiNaslov: Re: Sta ste bili u proslom zivotu?   Sta ste bili u proslom zivotu? EmptyNed Avg 29, 2010 10:24 am

Ja sam bila musko, zivela u SAD-u bila neki gradonacelnik.. haha
Imala sam razne kreativne talente, koji su cekali tek sada [u ovom zivotu] da se razotkriju.. Bila sam mirna i povucena osoba..:?
Smatrala sam da je zivot lep i trebalo bi da nastavim da se smejem kao i u proslom zivotu.. [sto ja stalno i radim :P]
Nazad na vrh Ići dole
http://teen-book.niceboards.net/forum.htm
Anamarija

Anamarija

Broj poruka : 56
Datum upisa : 09.09.2010
Godina : 28

PočaljiNaslov: Re: Sta ste bili u proslom zivotu?   Sta ste bili u proslom zivotu? EmptyČet Sep 09, 2010 4:39 pm

Your past life diagnosis:
--------------------------------------------------------------------------------
I don't know how you feel about it, but you were female in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern USA North-East around the year 975. Your profession was that of a designer, engineer or craftsman.
--------------------------------------------------------------------------------
Your brief psychological profile in your past life:
Seeker of truth and wisdom. You could have seen your future lives. Others perceived you as an idealist illuminating path to future.
The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
Your lesson is the development and expansion of your mental consciousness. Find a good teacher and spend a good part of your time and energy on learning from his wisdom.
Do you remember now?

Aha,sigurno se secam....xD
Nazad na vrh Ići dole
***SoFiJa***

Broj poruka : 75
Datum upisa : 10.09.2010

PočaljiNaslov: Re: Sta ste bili u proslom zivotu?   Sta ste bili u proslom zivotu? EmptyPet Sep 10, 2010 1:49 pm

Your past life diagnosis:

I don't know how you feel about it, but you were male in your last earthly incarnation.You were born somewhere in the territory of modern Alaska around the year 1550. Your profession was that of a farmer, weaver or tailor.

Your brief psychological profile in your past life:
Seeker of truth and wisdom. You could have seen your future lives. Others perceived you as an idealist illuminating path to future.

The lesson that your last past life brought to your present incarnation:
You fulfill your lesson by helping old folks and children. You came to this life to learn to care about the weak and the helpless.

Do you remember now?
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: Sta ste bili u proslom zivotu?   Sta ste bili u proslom zivotu? Empty

Nazad na vrh Ići dole

Sta ste bili u proslom zivotu?
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Teen Love :: Boys & Girls :: Internet-
Skoči na: